úterý 7. května 2013

Jako růže za deštivého dne

Jako poupě otevřelo se nebe do nového dne,
Dešt se vznášel z nebe dolů do hlíny,prosycené již kapkami
deště,vlká hlína
ukrývala vice tajemství než jsme schopni odhaliti.
Dešt dodával tomuto dni zvláštní přidomek ,přidomek
jisteho naplnění,
jisté zajímavosti.
Ja stál v altánu uprostřed lesa,zamyšleně porozujíc kapky stékající
po listí,kapky stékající po
dřevě ,slyšel jsem je bubnovati o stříšku.
Toužil jsem stát se součástí te vody,te neposkrvněné časti světa,
LETET VZDUCHEM ,
miloval jsem toto počásí ,miloval jsem anglii,nechtel bych na ni
nic měnit ani počasí ne.
Chtěl bych byt součastí nečeho velkeho,
pod provlhlou hlínou na tomto hřbitově se skrývají stovky mrtvých
těl,déšt pohladí hlínu jejich posledniho odpocinku,ale jiz ne jejich
těla,již ne jejich víčka a jejich kadeře .
Dešt je kouzelny.
Zavřel jsem sve ztěžklé oči a zaposlouchal se do tohoto
přírodního orchestru.
proč tu však trávím čas ,proč stávím tolik času na
tak pochnurném míste jakož je hřbitov,omšelé nahrobky a
oprýskaný kámen ,
spadané listí na hrobech milovaných .
bylo to velmi poetické.
rád jsem tu přemýšlel,i přesto že na tomto hřbitově
neležel nikdo
koho bych znal,nikdo koho bych miloval,nikdo pro koho bych plakal.
A přesto si ty lide zalsoužily mou uctu ,mou nejhlubší poklonu,
díky nim jsem tu ,ano mou prací je se o mrtvé starati,pohřbivat je
,milovat je ,a pečovat o jejich hroby .
Déšt je uklidnující,na okamžik zapomenu na přitomnost smrti v našich životech ,ale
jsem s ní spřízněný,jsem jejím služebníkem.
JAKO růže za deštivého dne i já jsem otevřený přivalu deště ,kapičkám vody
jenž znázornují slzy smutku v mých očích .

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnéé to máš Henry, dojal jsi mě. Moc krásně sformulované. Rozplakal jsi mě též :')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti , jsem rád , že jsi si to přečetla a zanechalo to v tobě nějaký dojem . Právě takový dojem jaký jsem si přál.

      Vymazat
    2. Ale Henry, nemáš vůbec za co, Já čtu ráda Tvoje články :-) Jen piš dál, vážně Ti to jde :-)*

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji , jsem potěšen , že se tyto řádky líbí.

      Vymazat