sobota 18. května 2013

Už , aby to bylo za mnou .....




 

Čtvrteční i Páteční den , tedy jen jeho část jsem trávil ve školní instituci , což bylo podivné , po poměrně dlouhé době , měl jsem tam sraz se spolužačkou , abychom se věnovali studiu , a tak jsem od profesora vypůjčil maturitní desky k Dějinám Umění a vše jsme běhěm dvou dnů probrali .Přesto se obávám , mám strach a nemohu opět spát , jíst ... už aby to bylo za mnou .
Nedávno jsem se vážil a zjistil , že již vážím jen 54 kilo ... ještě před pár měsíci jsem měl 63 .... jenže nejsem prozatím schopen to zarazit .
Ze čtvrtka na pátek jsem přespával (i když to není vhodné slovo , vzhledem k tomu , že jsem nespal) opět v bytě ve Varech , abych se mohl soutředit na studium , dnes večer se tam navracím a zůstávám tam až do utérý .Tudíž se nelekejte , že se ozvu až poté , nemám tam připojení k internetu .
Přesto se zde v uterý objevím a dám vedět jak jsem dopadl u té zkoušky.
Dnešní den strávím opět v té kouzelné společnosti , moc se těším ...
K maturitní zkoušce mi prosím držte palce ... musím ji zvládnout .
Vím , že tohle bude znít dosti zvláštně ... ale mě rozčiluje již jen jakýkoliv jeho pohyb , zvuk .. zakašlání ... jeho pohled a nedejbože když promluví . Mluvím o svém ( jak nerad mu říkám otec) otci.
je mi z něj zle , nejvíce mě rozčiluje , že si vůbec nic neuvědomuje ... nic ...vše je v pořádku ... nic se neděje ,  já potřebuji se toho zbavit ... nevím jak dlouho , jak dlouho budu ještě schopen to snášet. Neuvědomuje si jak moc mi ublížil , jak moc mě to poznamenalo,  v mých vztazích ... ve všem ...





6 komentářů:

  1. Tak to je mi moc líto, že ti tolik ublížil. Kdybych s tím mohla něco udělat, ráda pomohu. Jen řekni,... i když s tím asi už nic nepůjde dělat. Jinak ti mooooc držím palce, aby jsi je udělal. Přemohl svůj strach, a soustředil se na sebe samotného. Už se těším, co v úterý napíšeš. Dnes nebudu dělat nic jiného, než Ti držet palce, a věřit, že Ty to dokážeš. Henry neboj, určitě to hravě zvládneš. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji ti, jsi zlatíčko .
    Ne , s tím bohužel už nic dělat nejde , jen se stím musím naučit žít.
    Děkuji , že mi budeš držet palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, hm, já vím co cítíš, aspoň myslím. Mám také hrozného tátu, tedy, mamka se s ním rozvádí, není vůbec hodný, je zlý, sobecký, vydírá nás, a vyhrožuje nám. Nemohu to srovnat s tvým. Také jsem se musela naučit s ním žít, ale už nešlo. Možná to máme podobné. Budu držet, přeji Ti to, ať to uděláš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, jak složitý vztah máš se svým "otcem". Je mi to líto, ale ty víš, že tu pro tebe jsem kdykoliv. BUDU ti držet palce, Henry, zvládneš to. To hubnutí se mi nelíbí, už tak jsi hubený až dost. Kolikrát jsem ti říkala, že máš víc jíst:-) Snad je to jen stresem a po zkouškách bude líp. Hlavu vzhůru a hodně síly v nejbližších dnech.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji , jste zlatíčka .

    OdpovědětVymazat
  6. Né, to ty jsi to zlatíčko, Henry.

    OdpovědětVymazat