pátek 17. května 2013

Per aspera ad astra...10.Závěr(BDSM/PWP)

Byl jsem si poměrně jist, že nespím a tudíž jsem byl velice překvapen.
Zakřičel jsem, když tu se z rohu pokoje ozvalo:
,,Copak copak bojíš se?"
,,Tebe se nebojím,měl bych?"
,,Tak to bys tedy měl, ty můj medvídku.."
Vzepřel jsem se a provaz se mi zaryl více do kůže, ucítil jsem pramínek krve stékajíc
po mé dlani na ukazováček a musel jsem uznat, že mě to vzrušovalo.
Slabinami mi prostupovalo slabé mravenčení,
zachvěl jsem se. Vyčkával jsem,
přistoupil blíž, pohleděl na mě a zeširoka se usmál.
,,Ty jeden chlípníku" zavrčel jsem.
Jeho úsměv nepolevil, spíše naopak v očích se mu zalesklo.
Než jsem se nad tím mohl zamyslet, líbal má ústa, divoce a s neskrývanou vášní,
přivřel jsem oči a rozhodl se to vychutnat naplno. Pootevřel jsem ústa čímž jsem mu umožnil lepší přistup.
Jazykem olízl mé rty a pak jemně vplul dovnitř.
Začalo se to na mě pojevovat, unilo mi lehké zásténání.
Skousl můj spodní ret, což způsobilo ještě větší nával vzrušení.
Znovu jsem se zachvěl, vytáhl z kapsy černý šátek a ovázal mi oči, což mě trochu zamrzelo jelikož
se na něj nemohu dívat .
Pak jsem ucitil jak se jeho hebké rty posouvají níže, políbil můj krk, moji tepnu, určitě cítil, jak mi rozproudil krev.
Jeho rty byly najednou všude, ucítil jsem jak se látka na mé hrudi roztrhla.
Svezl se k mému hrudníku a skousl mou bradavku. Nic jsem neviděl a o to intenzivněji
jsem vše cítil, ucítil jsem, jak mě šimrají jeho dlouhé vlasy, ucítil jsem slabou vůni jeho kolínské,
ucítil jsem, jak se jeho ruka otírá o látku mých kalhot, cítil jsem jeho horký dech.
Ted měl rty u mého břicha, objel můj pupík a rukou zašmátral do mého rozkoku, cítil jsem teplo
jeho ruky i přes kalhoty, zmáčkl, ne moc, ale k mému
výkřiku to postačilo. Bylo to vzrušující.
Poté se odtáhl, nesouhlasně jsem zamručel,
když v tom jsem zbystřil a uslyšel zvuk rozepínaní, sundaval si
kalhoty, což mě dráždilo.
Poté je rozepl i mě, stáhl je jen ke kotníkům,
cítil jsem trochu chladno v oblasti stehen, avšak to se zmírnilo když
se jeho nahá kůže otřela o tu mou.
Byla jemná, neviděl jsem, i přesto jsem si dokázal vybavit
tu alabstrově bledou kůži, kterou jsem s vášní líbal.
,,Líbí?" zavrněl mi do ucha.
,,Nezmohl jsem se na více slov než na koktávé ,,Ano."
I přestože jsem ho nespatřil, věděl jsem, že zase vrhl jeden z těch
svých pobavených usměvů.
Má erekce si již poměrně bolestivě žádala pozonosti, dotkl se mého penisu
a laškovně se zeptal
,,Chtěl jsi něco?" přitom se svým rozkrokem otíral o ten můj.
,,Ty bastarde víš co chci!"
,,Ale nevim, nějak mi to vypadlo."
,,Kdybych nebyl přivázán přísáhám, že by to odnesly tvoje koule!"
,,Tak ještě, že jsem měl tak skvělý nápad."
Vtiskl mi polibek a odtáhl se do mého klína.
,,Tak o co, že máš zájem?" dráždil mě svými slovy.
,,Chci tě.." zavrněl jsem odpověd.
Což ho zřejmě rozvášnilo jelikož se zeptal ,,Jak?"
,,Nejdřív si se mnou pohraj, pak když už jsi mě tak šikovně přivázal,
bys mě mohl šikovně ukojit."
Ty poslední slova jsem skoro zašeptal,
avšak než sem se nádal měl jsem jeho ústa na své chloubě.
Jeho vlasy mě šimraly na břiše, vzdychl jsem,
jeho rty objely můj penis po celé délce, pak ho uchvátil téměř celý do úst.
To jsem se již rozvdychal poměrně hlasitě, věděl jak na to.
Jemně mě kousl, myslel jsem, že větší nával rozkoše již nesnesu ale ovládl jsem se.
Odtáhl se a vtiskl mi trochu mokrý polibek, velmi tělesné chuti...
Nemohl jsem mu odolávat, viděl jsem jen tmu, byl jsem pohlcen tmou, ale najednou
jako bych mohl slyšet
každý jeho pohyb, pohyb jeho ladného těla, pohyb jeho rozevlátých vlasů.
Ucitil jsem jeho erekci, jak se otírá o mé břicho.
Líbal mě zcela neochvějně, věděl co dělá.
Líbal mě značnou chvíli než se rozhodl, že ani on nemůže déle čekat.
,,Cože sem chtěl udělat? Máš nějaké přání?"
,,Děláš si legraci? Tak už mě sakra ošukej" frustrovaně jsem zakřičel.
,,Ou ou až takhle spontální projev, nebojíš se, vždyt přeci jen to
bude poprvé, co to dělá někdo tobě a ne ty jemu."
,,Ne nebojím, od tebe ne, i když jsi mizera."
,,Ale medvídku, nemůžeš tohle popřít, dotkl se prstem mojí erekce."
,,Trhl jsem sebou a opět jsem ucítil trochu krve na svém zápěstí, bylo to velmi bolestivé.
To už jsem však ucítil jeho prst pronikající do mého pozadí,
zřejmě pokrytý mastí aby mi nenatrhl zadek.
Bylo to mírně nepříjemné, avšak jen do doby než se otřel o mou prostatu, to jsem slatí vykřikl
a nemohl popadnout dech.
Přidal další prst, poté třetí, pohyboval jsem pánví
abych sladil pohyby prstů ve svém těle.
Když Henry usoudil, že je to dostatěčná příprava, přitlačil svým penisem proti mému vstupu a
velmi pomalu tlačil dovniř než se tam dostal celý.
Chvíli se nehýbal, abych si zvykl a když jsem mu pánví vyšel vstříct, přirazil.... byl to
velmi nový pocit, cítil jsem se tak zaplněný.
Přirážel proti mě, s každým přírazem se mi provazy zaryly hlouběji, avšak
se mi smýsil pocit slasti
a bolesti v jedno, což bylo
silné jako výbuch čehosi nepoznaného...
Cítil jsem jeho dech na své tváři, potichu vzdychal,
jeho spocené vlasy mi padaly na hrudník s každým přirazem, bylo to silné, nořil
se dovnitř a ven dokud sám nebyl na pokraji sil.
Byl jsem tak zaplněl, cítil jsem kapičky potu smísené s tou vůní kolínské na jeho hrudi.
Políbil mě, sáhl jednou rukou do mého rozkroku a přejížděl po mém penisu nahoru a dolů.
A v tom se ozval zvuk, který nevěštil nic dobrého, otevření dveří.
Henry se zastavil, pohlédl přes své vlasy na postavu, která vešla a jistě celý zrudl.
,,Mami, co tu děláš?" ozvalo se. Musel jsem se smát nešlo to.
,,No přišla jsem navštivit svého synka v práci."
,,Mami, nevidíš, že mám něco naléhaveho."
,,Jistě ta osoba pod tebou."
,,Přesně mami, přeci nechceš abych trpěl sexuální frustrací, takže když dovolíš..."
,,Jistě chlapče, ale to je muž?"
,,Ano je to muž, vysvětlím ti to později."
Jeho matka celá rudá opustila místnost, nacož jsme oba propukli v hlasitý smích.
,,Chudáčku, budeš trpěl sexuální frustrací" zasmál jsem se.
Přirazil tak silně až to zabolelo a provazy se stáhly těsněji.
,,Pozor na jazyk!"
Přirážel pořád silněji, jednou rukou třel můj žalud dokud jsme oba s hlasitým vykřikem nevyvrcholili. Mé semeno mu
potřisnilo ladné břicho a jeho zatím plnilo mé tělo horkými slastnými proudy. Poté vyčerpaně padl vedle mě.
,,To bylo užasné."
,,To doufám" oddechl si a políbil mě.
Poté rozvázal můj šátek.
Prohrábl jsem se jeho vlasy, políbil jsem ho s velkou vášní.
,,Děkuji." zavrněl jsem do jeho ouška.
Poté rozvázal provazy kolem mého zápěstí, odhalil tak má zranění, krvý podlité
modřiny, políbil zraněná místa a nechal mě si odpočinout.
,,To si někdy vyměníme."
,,To bych moc rád" dořekl a poté jsme oba usnuli...


Tímto však náš příběh končí, tento příběh měl zobrazit, že i v těch chlípných duších se najde cit a já ho našel.
I když byl prostoupen pederastii, zamiloval jsem se...již navěky.
Tento příběh by jste stejně již nechtěli slyšel dále.
Raději zanecháme konec tam, kde jsem byl štastný.

3 komentáře:

  1. Krásné, Henry, je vidět, že Tě to baví psát :)) Líbí se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád , ano baví mě to a velmi , vždy vypíši co cítím , na co myslím ... velmi osvozubující .. někdy to bývají i věci co jsem zažil ...

      Vymazat
  2. Jojo, tak s tím nepřestávej. Moc krásně napsáné to vždy máš. Já ti taky píši jen, co v tu chvíli cítí mé srdce. Překvapivě hezké, a dojemné články :-))

    OdpovědětVymazat