středa 22. května 2013

Zanevři na svobodu Puso .....!

Zaněvři na svobodu,ozvalo se z kouta rozlehlého pokoje,stál jsem
opřen o zed a pronášel k této famozní slečince slova o její svobodě,a v
podstatě
jsem ani netušil ,
kým byla,nežli mě poznala.
Je romantická spanilá duše,,,a já jsem arogantní narcis ,toužící jen
a jen po ní
po jejím puvabu,po její mladé dušičce ,po jejím těle...po její spanilosti.
Je pro mě vším,je pro mě neskonale duležítá, a proto jí musím mít jen
a jen pro sebe .
Ano je to nutnost ,,zamknout jí před pokušením světa...před rozmary
a nelítostí,,
Musím uchránit její nevinnou dušičku ...před krutostí.
Avšak ne před sebou,,ne před svými činny.....,musí být jen moje,,!
Postoupiv jsem k ní o pár kroků blíže,,nebála se stála uprostřed,
s bradou
vztycenou,nevěděla co jí čeká,možná ani netušila kdo jsem ,
proč tu je?Stála jako socha,ani se nepohnula,,byla tam a přesto jako by
nebyla živá,jako by nedýchala
jako by to byla jen a jen iluze ,trik který čeká na potlesk.
Na potlesk ,který slyší všichni ,na potlesk oznamující uspěch.
Místo toho jako by se však dolechla jen nesouhlasného mručení a pískotu.
Čeká nadšený jásot a slyší jen šum.
kráčel jsem kolem té nehybné postavy ,kráčel jsem blíže kní,toužil jsem se
jí jen dotknout,sáhnout si ,a vědět že je opravdu tu.probudit jí ze spánku.
ukázat jí kouzla života.Miloval jsem jí z celé duše,ale věděl
jsem že dokud jí nespoutám nikdy nebude má.

Stál jsem již teměř u ní,má usta se letmě dotýkala těch jejich ,přesto se nepohnula,,
ani mrknutí,neměla strach ,bůhví zda-li něco pocitovala.
Toužil jsem jí vášnivě políbit a prokázat jí svou oddanost ,,,


V tom se pohnula,mrknula,a usmála se,též jsem se usmál.
Políbil jsem jí,neproestovala ,naopak,líbala mne s vášní jakou
já projevoval,po celou dobu co jí znám.

Když se naše rty oddělily,pronesl jsem opět zanevři na svobodu puso!
,,Zanevřu ,pro tebe ,celou dobu se o mě staráš, a já nechci přec být s nikým jiným,jsem tvá duše,a nehodlám odejit "
Znovu jsem jí polibil a tak se má duše po letech vrátila tam kam patří do mého těla.

1 komentář:

  1. To je krásné, jak ty to cítíš. Je to úžasné. Moc tě obdivuji, jak krásně to píšeš :-))*

    OdpovědětVymazat