neděle 26. května 2013

Zažívám úchvatné chvíle ....






Jsem opět tu , zažívám uchvatné chvíle ... 
Včerejší den jsem strávil v užasné společnosti , vyrazili jsme vlakem na výlet . 
Do Klášterce , do zámeckého parku , který je naprosto uchvacující , je to tam příjemné , krásné ... a já jsem byl unešený , nejen tím prostředím , ale i tím , že svíral mou dlan v té své ...Byl jsem nesmírně štastný a již si ani nevzpomínám ,kdy jsem se naposledy cítil tak klidně . Zašli jsme na kávu a já žasl, že i ve volbě kávy se shodneme .... 
Když jsem dorazil domů , tak jsem ulehl na postel a otevřel knihu , krysařův deník .. již jsem ji dočetl a musím řici , že se mi velice líbíla . Opravdu , příběh poutavý a konec překvapující ... je to kniha , která ve mě vyvolala spoustu pocitů . Teraz čítám den trifidů ... a z toho jsem nadšen. 
Dnešního dne vyrazím ven , nejspíše k lesu ... i když prší . 
 Dokonce jsem dnes opět vařil ....kupodivu všem chutnalo až na mě , a tak jsem snědl tři sousta a znechuceně jídlo odnesl ....
Sháním si práci ... musím ... již musím přispívat na chod domácnosti a nechci pracoval v obchodě ve , kterém jsem se nadřel psolední dva roky a tak se snažím najít si jinou práci ....
Již se blíží Metalfest a já jsem nervozní , ano těším se , ale jsem i nervozní ....
Nicméně užívejte si , smějte se a pamatujtě , že život může být krásný . 





1 komentář: