sobota 11. května 2013

V tu chvíli jsem se jen bezradně usmíval ...


Včerejší den byl moc krásný , dopoledne jsem strávil v té užasné společnosti ...v jeho společnosti.
Pršelo ,ale to vůbec nevadilo ... bylo to kouzelné.
Odpoledne jsem však odcestoval směr Praha , na autobusovém nádraží na mě čekal můj strýc , u kterého jsem přespal .. abych dnešní den v pořádku zvládl . Zamířili jsme k němu , dali si kávu a povídali si ... nakonec jsem sic ulehal ke spánku , ale moc toho nenaspal . Nervozita dělá své ....
Dnes ráno jsem se oblékl , a vyrazil .... nastoupil na metro , svezl se dvě zastávky , poté přestoupil a jel jen jednu a dorazil jsem na náměstí republiky ... mě samotného zarazilo jak se v Praze najednou kupodivu vyznám , a tak jsem šel kolem obecního domu, národní banky a následně až na Celetnou , kde se nenachází nic jiného než Filozofická fakulta Univerzity Karlovy.... nohy se mi třásly a žaludek mám stažený ještě teraz ...
Vešel jsem a vystoupal po schodišti , kde bylo spoustu lidí .... když jsem usedl do zkušební místnosti ,(seděl jsem hned v předu , abych co nejlépe viděl ) trochu se mi ulevilo , ovšem jen do chvíle .. dokud přede mě nepoložili papír ....
architektonické výkresy , půdorys, nákresy článkování ... přiznávám byl jsem nejistý ....v tu chvíli jsem se jen bezradně usmíval ...přesto jsem se alespon pokusil využít co umím a znám ...poznávací test , byl překvapivý, objevovaly se reprodukce , které jsem nikdy neviděl ... i tak jsem některé díla poznal ....a doufám , že to nebude tak katastrofické jak se zdá ...přesto , měl jsem pocit , že jsem na tom se znalostmi lépe...
Po tom všem jsem vyrazil k domovu, tedy jen do Varů a stavil se v obchodním centru , a sesypal se ... nakonec jsem skončil na toaletě se slzami v očích , jen aby mě mé přibuzenstvo nevidělo ...
poté jsem se upravil a jal se dále pokračovat v předstírání toho , že se vlastně nic neděje ...
Teraz sedím doma v kuchyni a musím studovati ... přecijen mě čeká maturita a ještě doufám druhé kolo příjímacích zkoušek na FF UK a následně celé příjmačky na FTK UK ... doufám , že alespon na jendu z nich se dostanu .. raději bych filozofickou ... teraz mi však nezbývá nic než čekat...
Dočetl jsem knihu až na popel a musím řici , že konec mě naprosto ohromil , přesně takové knihy miluji , knihy , které překvapí avým vývojem , knihy , které ve vás zanechají nezapomenutelný dojem , překvapení , knihy , které vás nutí se zamyslet a přemýšlet o vývoji děje ...skvostné dílo ...
je to zatím pouze druhá kniha , kterou od toho autora(John Connolly) vlastním ,ale budu jej vyhledávat a čisti eho počiny i nadále .. doporučuji .


7 komentářů:

  1. Henry, tak to ti držím palce, ať se aspoň na jednu dostaneš :)) Věřím ti, že ty přijímačky zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš přeci za co, jsi snad chytrý kluk ne? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce k maturitě i k přijímačkám.

    OdpovědětVymazat