sobota 18. května 2013

Písen mého srdce ....


7 komentářů:

  1. Máš pravdu Henry, je to moc krásná písnička. Poslouchám jí již po čtvrté, ale stejně nemohu přijít na to, jak se jmenuje a kdo jí zpívá. Pověděl by jsi mi to prosím? Někde jsem už jí určitě slyšela, a vím, že se mi určitě líbila. Vím, každý má jiný vkus na styly písně, já třeba miluji Dubstep, RnB, Hip Hop, House, pak lehké, dojemné písnčky. Někdo jiný může milovat Rock, Dubstep, nebo i Pop, a nemít rád takovéto krásné, milé písničky. Ale to nevadí. Každý jsme nějaký. Každému se líbí něco jiného, na každém je něco vyjímečného. Já, kluky co znám, jsou to hrozní.... ,ale Ty, jsi takový milý, hodný, takový snílek, co má rád dojemné písně, to je na tobě vyjímečné. Takového kluka, jsem ještě nestačila poznat. A to jaký jsi, se mi na tobě právě líbí. :-)) Vážím si Tvého blogu, co píšeš, takového milujícího, hloubavého kluka co to píše, pro lidi co si ho cení, pro lidi co nepohrdají tím, si ho přečísti. Třeba příklad mne. Ale vážně, vážně úžasná píseň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě , že ti moc rád povím kdo jí zpívá , ta písen je již starší , ale já miluji .
      Zpívají jí Pink Floyd-a jmenuje se Wish you Were Here, což v překladu znamená , přeji si , aby jsi tu byl . Ano každý máme nějaký vkus , já patřím k těm rockovým duším , ale rád si poslechnu i něco jiného , dojemného a procítěného . Opravdu moc děkuji , za tvá milá slova , hřejí mě .. jsem moc rád , že si o mě myslíš právě toto.Jsem snílek to rozhodně ano , já nejsem svým vrtsevníkům moc podobný , čehož ani v nejmenším nelituji . I když mi to většinou bývá vyčítáno , jsem hrozně dojatý tím , že čteš má slova , že mi píšeš , co si myslíš a co cítíš .

      Vymazat
  2. Vůbec nemáš za co mi děkovat, píši ti jen co cítím, co prožívám, na co myslím při tom čtení. Vždycky vše pozitivní. Kromě toho, co píšeš o otci. To nebylo od něj vážně hezké, že ti takhle ublížil. A ti Tví vrstevníci, to asi nejsou moc hodní lidi, viď? Že píšeš : " já nejsem svým vrtsevníkům moc podobný, čehož ani v nejmenším nelituji. Bývá vyčítáno? Oni Ti to i vyčítají? Proboha, to mi tě je líto, vážně :(( Tak s těmi se nebav, hlavně nezůstávej trčet někde v zadu. Radši to řeš po svojim, kašli na ně, ignoruj je, nevšímej si takových lidí. Oni Ti závidí, že jsi takový jaký jsi, protože oni to co máš v sobě TY, to oni nemají. Klidně jestli chceš, budeš chtít, ozvi se mi na meil ( julinka.tomlinson00@gmail.com ). Klidně piš co chceš, bráško :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesto jsem za to vdečný . Moji vrstevníci , jsou většinou agresivní a já jsem dle nich moc citlivý .Nemám stejné zájmy , a názory.
      Děkuji ti , je to moc povzbuzující . Já na ně opravdu kašlu , nikdy bych se kvůli tomu neměnil .
      Opravdu moc děkuji , ale nepřeháněj to , nebo se budu opravdu červenat :-)
      Moc rád se ti ozvu sestřičko :-D

      Vymazat
  3. Promiň, na meil ne gmail ( Julinka.Tomlinson00@seznam.cz )

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, těším se, až napíšeš. Popovídáme o životě a tak :)) U nás ve škole, a v okolí jsou někteří moji vrstevníci fakt také hrozní, co Tě pomlouvají, provokují, a dělají ošklivé obličeje, jenom když kolem nich projdeš. Není to příjemné. Pro Tebe ale určitě také ne.
    Myslím, že taky vím jak Ti je, ale všude, v každém městě je někdo, kdo Tě bude provokovat nebo tak něco. Zkusím to tedy tolik nepřehánět, ju? :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Písnička se mi moc líbí. A jsem ráda, že jsi milý, jemný, citlivý, přemýšlivý - právě takový jsi totiž úžasný a jedinečný. Proto mě zaujal před léty tvůj blog. Buď sám sebou, takový jsi obdivuhodný.

    OdpovědětVymazat