středa 22. května 2013

Odmaturováno s vyznamenaním ... aneb překvapení dne





Již včerejšího dne jsem skládal nejdůležitější zkoušku svého života , byl jsem nesmírně nervozní ... celou noc před tím jsem nemohl spát , ráno jsem se oblékl , abych zaujal a udělal první dojem , první zkouška byla z dějin umění - i té jsem se bál ... přál jsem si dostat otázku č.7 a  nakonec jsem ji opravdu měl , je to Gotické umění v Evropě a v Čechách , mluvil jsem celou dobu a poznal všechny reprodukce. Profesor se na mě usmíval ... následovala Technologie , nejhorší zkouška ... dokonce jsem zmatkovat  , ale nakonec uspěl ... Český Jazyk ... byl užasný ... měl jsem Bídníky od Victora Huga což patří k mým oblíbeným a nekonec jazyk neměcký .... i ten jsem nakonec uspěšně zvládl .Poté  jsem objálil svou maturitní práci , dokonce jsem udělal obrovský dojem , s tím jsem nepočítal.
Vyhlášení bylo až v půl sedmé večer a já doufal , že jsem byl uspěšný ... nakonec se ukázalo , že dokonce ten z nejuspěšnějších .
Z Dějin za jedna , Technologie za dva , Český jazyk -utržil jsem jako jediný plný počet bodů , a NJ ze které jsem utržil bodů 23 a má maturitní práce byla též hodnoce za jedna .. odmaturoval jsem tedy nad mé očekávání a vyučující mi dokonce tleskali . Což bylo uchvatné .. ten pocit byl jedinečný ...
Jsem štastný .... nesmírně štastný a těším se , až si půjdu ve středu pro maturitní vysvědčení .




5 komentářů:

  1. Henry, jsi vážně, vážně šikovný. Já ti tolik věřila, a Ty jsi to udělal!!! Celý den jsem ti jen držela palce, a věřila ti. Jsem na tebe moc hrdá, a jsem strašně ráda, i za Tebe. Nemohu přestat brečet štěstím, že někdo, jako je můj Bráška, udělal maturitu, prospěl s vyznamenáním :-)) Jen ať ti to tak pěkně jde, po celý rok, a déle. Dojal jsi mě, vážně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji , vážím si toho a jsem moc rád , že jsi mi držela palečky . Jsem opravdu potěšen tím , že jsem ti udělal takovou radost .

      Vymazat
  2. Ale prosím tě, to já ráda. Ty mi tu radost děláš vážně často :-D
    Nemáš vůbec za co mi děkovat :/ :-DD

    OdpovědětVymazat
  3. Hurááá, jsi šikovný. Věděla jsem, že to zvládneš, ale že takhle úžasně a s vyznamenáním? Klobouk dolů. Jsi skvělý a obdivuhodný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti , ani nevíš jak mě těší , že z toho máš radost . Děkuji opravdu moc , ani já jsem takový výsledek nečekal .

      Vymazat