pátek 26. dubna 2013

Poslední zvonění ! " Nechcete našeho syna ? moc zlobí , odneste si ho "

Dnes jsem obdržet vysvědčení  , jsem sním nadmíru spokojen , vzhldem k tomu , že je nejlepší za celé čtyři roky a poslední za mé středoškolské studium . Tedy když nepočítám své maturitní vysvědčení , které doufám  také obdržím .
Byl to užasný den až mě mrzelo , že je poslední  takový , před maturitou .Bylo vtipné chodit po městě nalíčení a v převlecích ,dokonce si nás fotografovali turisté . Užili jsme si spoustu legrace a mě se bude stýskat...
Lídé v motorovém kočáře po cestě domů na mě však hleděli značně šokovaně a někteří  pobouřeně .
Dokonce jsme zašli na něco k pití a obsluha si dělala legraci , že mi pítí donese raději zadarmo .
Někteří lidé mi chtěli udat dítě , s čímž jsem samozřějmě nesouhlasil.
Ale zas tak děsivě jsem nevypadal ..
Maturuji za relativně dlouhou dobu , jelikož můj svatý týden  trvá  dva týdny ...
což je užasné ... ale jsem nervozní ... již teraz .
Přidávám pár fotografii z mého posledního zvonění ! 








7 komentářů:

  1. Je to luxusní, jako Rick Genest :3

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnéé :)) Jinak v tom černém, a s lebkou na obličeji, to jsi ty Henry? Strašně roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano , já jsem ten v těch pruhovaných kalhotách . A moc děkuji , to mě těší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale vůůbec nemáš zač prosimtě :-D Já píšu co si myslím :-))

    OdpovědětVymazat