pondělí 1. dubna 2013

Je to můj život a zatraceně se mi líbí !


Při ohlédnutí se zpět , do mé minulosti mě přepadá pouze jedna myšlenka
"opravdu jsem byl tak hloupý ? " Ano , byl .... kazil jsem si život a setrvával vždy v nečem co jsem
ani nechtěl ,choval se a dělal jakoby nic , a myslím , že jsem dosti dlouho držel na uzdě své skutečné pocity a vzhledem
k tomu , že jsem si to uvědomil ...pozdě , ale přece ! jsem se konečně probral a začal si užívat života !
Teraz přemýšlím , proč jsem to vše neukončil daleko dřive ... obklopoval jsem se lidmi , kteří mi dnes
nestojí ani za pozdrav , mnohdy ani za pohled ... nehodlám zde přesně popisovat proč to tak je , vzhledem k tomu , že ten špatný jsem já , ale jsem štastný ...stále jsem myslel na ostatní , co jim řeknu ? co si myslí ? co jim mám řict abych jim neublížil ? mám říci pravdu ? Ale začal jsem myslet na sebe a vše se změnilo , začal jsem myslet i na své štestí a najednou
nikdy jsem nebyl štastnější ... kalím na ně , na to co si oni myslí ? Co bych jim řikal ?
je to můj život a zatraceně se mi líbí !
Ano je tu i pár osob , které najednou ve svém životě postrádám , jelikož jsem se dosti unáhlil a dal přednost tehdy nezájmu před bolestí , kterou jsem vnímal , jenže dnes je to jiné ... dnes bych nevnímal bolest pouze se snažil býti přítelem , kamarádem a nebyly by v tom již ty city , jako tehdy .... nevnímal bych již tu lásku ...pouze přátelskou .
Dnešního dne se již musím učit , studovat , naučit se 10 vět o Berlínu , nastudovat teorii na technologii a naučit se na písemnou práci z dějin umění , stále jsme ji totiž nepsali ... tudíž mě čeká Renesance , která je naprosto uchvatná .
Dnes budu sám , ne sám .. jelikož budu obklopen lidmi , ale sám ... jelikož dnes se neuvidím s mě blízkým člověkem .

Žádné komentáře:

Okomentovat