sobota 23. března 2013

Vítr ve vlasech , úsměv na rtváři a láska v duši !

Právě jsem dorazil domů a cítím se štastně , prožil jsem užasný den , opravdu kouzelný , smál jsem se a cítím se fantasticky.
Nádherný opojný pocit , jsem štasten !!! Zní to možná podivně , ale je tomu tak.
Nevím zda jsem někdy cítil něco podobného , něco takového jako právě v posledních dnech a měsících . I když vše není dokonalé a tak jak bych si přál , například to , že bych se nejraději odstěhoval tak jsem štastný .
Mám chuť štestím řvát , zpívat a smát se.



Teraz hledím na Harryho Pottera na slovenské televizi vysílají šestý díl -tedy můj neojoblíbenější -princ dvojí krve .
Sedím doma a s bratrem koukáme a popíjíme čaj , i to je čudné ....ale bratr je na mě v poslední době moc milý a dokonce již ani není naštvaný z toho , že jsem mu vymyslel Dietu a on jí dodržuje a přřijde mi dokonce , že mu to chutná :-)




Je mi skvěle , přáji vám tedy krásný večer a usměv !
Váš Henry

1 komentář:

  1. Viď? Harry Potter - princ dvojí krve je fakt supr díl. Také se mi líbí :)))

    OdpovědětVymazat