středa 20. března 2013

Jedno kuře grilované v krbu na deštníku...


Dnes si možno budu dosti protiřečit a sám tyto pocity nechápu , ale prostě to tak je .
Vše se hroutí , hroutí jako domeček z karet , jedna část mé maturitní práce nedopadla dle mých představ a
barva se odlupuje , což je poměrně velký problém, není však čas abych začal znovu , tlačí mě termíny.
Tudíž budu dělat co se dá abych zachránil alespon ten zbytek.Maturitní zkouška za dveřmi a já mám pocit , že jsem hloupý a trpím výpadky paměti.


Zítřejšího dne budu míti samé suplované hodiny , bohužel ... Dokonce i suplovanou hodinu dějin umění , z čehož jsem značně zklamán, a suplované odpolední vyučování- a zaskakovat bude někdo koho absolutně netrávím a jsem velice potěšen , že mě za normálních okolností nevyučuje , nebot tyto typy mužů opravdu nemusím , ne jen , že hledí kam nemá , má samé poznámky a myslí , že je vtipný ... a je jen trapný a oplzlý . Přežít to však budu museti , a taktéž mě čeká beseda-proč ? Beseda s no .. s pánem , který na mě taktéž valný dojem neudělal, at svou vírou , či svými přesvědčeními .Často si říkám , zda moji spolužáci nemluví jinou řečí nežli já , ale mnohdy nerozumím polovině věty , jelikož některá výraziva jsou mi zcela cizí , věkový rozdíl mezi námi není tak velký , jsem jen já tak zatrzelý a nazývám věci pravými jmény ?
Ale teraz bych začal s tím pozitivnějším , dnes jsem vyrazil ven se Sushi , což je vždy skvělé! Hovořili jsme a bavili se.


Tu druhou část mé pozitivní nálady si však nechám pro sebe , nemusíte vědět všechno :-) Mám velmi dobrou náladu , což je za těchto okolností dosti podivné, ale jsem doma sám a hudba se line celým bytem a mě dodává energii , myslím stále na ........ , a to není neobvyklé . Láska dělá s člověkem divy.









3 komentáře:

  1. Henry, fakt pěkná písnička :) Jak jsi psal myslím stále na ........ Na co jsi myslel?? :)) Hlavně že jsi měl tu DOBROU náladu :-D Já už jí teďka mám také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem rád , že se ti písen líbí :-)
      Na co jsem myslel ? myslel jsem na někoho kdo je mému srdci velice blízký , nejbližší ...
      To jsem rád , snad ti ta dobrá nálada vydrží .

      Vymazat