neděle 3. března 2013

Kráávo ... zavolej mi taxíka do nemocnice



Sobotní den ... volný den ...Právě hledím na filmový snímek pokoj 1408 , který sic vysílali již včera a dnes jej opakují
, ale vzhledem k tomu , že patří mezi mé oblíbené , neodolal jsem. Knižní předloha je též báječná .
Ráno započalo jako obvykle mým probuzením , byl jsem potěšen tím ... že ten ........ šel do práce a tak jsem měl klid , alespon trochu klidu . Poslouchal jsem hudbu a snažil se na nic nemyslet.
Odpoledne jsem vyrazil ven , bylo velmi pěkně.Večer jsem vyrazil s mámou do varů , na menší nákup .
Vcelku poklidný den , dočetl jsem další knihu a tak zítřejšího dne započnu čísti novou . Dnes jsem procházel kolem knihkupectví a narazil na další počin Spisovatelky s velkým S ... Tana Franch -ztracený přístav .
Vlastním již její tři knihy a jsem tedy zvědav i na tuto , těším se až si ji půjdu zakoupit.Což jsem bohužel nemohl učinit hned, jelikož Mám doma Pár nových knih a zařekl jsem se , že dokud je nedočtu , nezakoupím novou .
Tudíž tomu dávám nanejvýš dva týdny ...
Celý zítřejší den( vlastně již dnešní den) strávím studiem , musím... vyřeším dom.ukoly a naučím se novou látku, maturita se kvapem blíží a já jsem stále nervoznější a nervoznější . Musím tuto zkoušku z dospělosti složit, snažím se nepřipustet si jinou možnost .
A jaký byl vás den ? Nějaké plány na neděli ?
Loučím se Mes Amis
Váš Henry

Žádné komentáře:

Okomentovat