středa 6. března 2013

Vždycky (Vanitas-Marnost-Pomíjivost)

Byl jsem zcela vyčerpán,znaven událostmi posledních dnů.Toužil jsem
zabořit svou ztěžklou hlavu do polštáře a vydechnout .
Alespon na ten krátký okamžik se cítit volněji ,bezstarostněji což mi umožnoval jen spánek .
Ulehl jsem do postele a nechal přikrývku pohladit mou kůži .
Opojné...Zavřel jsem svá víčka a snil.

Když jsem se probudil ,cítil jsem chlad na bosích nohou .Slabý vánek z pootevřeného okna
mi ovíval obličej .Pohrával si s mými vlasy.S vlasy jenž mi
sahaly po ramena ... pohraval si s prameny jako se stébly trávy .Bylo to uklidnující .

Vešel jsem do kuchyně ..neměl jsem však hlad, neměl jsem na jidlo nejmenší pomyšlení .
Dal bych si však šálek čaje .. Postavil jsem konvici nad plamen ..a čekal.
Černý čaj tři cukry a kapka citronu ..přesně tak jsem jej měl vždy rád .
Usedl jsem k hrnku a přemýšlel .
Dnes bylo za oknem zataženo ,podzimní počasí .deště ..
příroda jen vyřila barvami .Toto období jsem měl nejraději .
Patetičnost se stavala denodenní součástí mého života .
Vzpomínal jsem..bylo to bolestivé ,ale bez něj je můj život tak prázdný .
Hrozně mi chybí ,postrádám vše... co mohl nabídnouti .
Ten okouzlující smích .vyraz v jeho tváři když přemýšlel .jiskru v jeho očích .
Pochopení a láska jimiž mě vždy obdařil.

Ucítil jsem ruku na svém rameni
"co tu děláš ?" (vykřikl jsem udivem)
"jsem tu přeci s tebou "
" to není možné ...vždyt ..."
"pšššt."(.zlehka se dotkl ukazováčkem mých rtů.)
Objal jsem ho pevně ..již jsem ho nechtěl ztratit ..nechtěl jsem o něj znovu přijit.
Nasál jsem jeho vůni a nechtěl ji nikdy zapomenout .
Držel mě pěvně a já cítil opět ten pocit bezpečí ..
"Miluji tě " zešeptal jsem
"já těbe taky ty malej bastarde"
Usmál jsem se...věděl jsem ,že to tak nemyslí ..rád mě škádlil ..
aby nemusel přiznat své city..a být romantik ...Miloval jsem  ho i s tou jízlivostí
a sarkasmem ,miloval jsem přesně takového .
Polibil jsem ho..a kradl z jeho ust další a další polibky.
Bylo to plné citu ..činy mluvily vzdy za něj .
"chyběl jsi mi "
"nepovídej ..."
Objal mě ...pil jsem čaj a nemohl se nabažit pohledu na něj .
Sledoval jsem ho s pečlivostí...
Vrátil se...nečekal jsem to..vždyt .... není to možné ...
Opětovně jsem ho líbal . a projevoval mu svou lásku .
Hladil jsem jeho vlasy.
Uchopil jsem jeho tvář do svýh dlaní a pohleděl mu do očí .
Ta jiskra tam byla... on tu byl ... usměv na rtech a pohled který mi propaloval duši .


Najednou byl opět pryč ...zmizel stejně rychle jako se objevil ..a já ho pět budu postrádat.
Dokud znovu nepřijde.Dokud se opět neobjeví ..dokud ho opět nepolíbim .A nesevřu jej v náručí .


Mrtvý je již dva roky ..a já jej vídám i mimo své sny ..
Na pár chvil věřím ,že je tu stále se mnou .
Že nás ani smrt nedokáže rozdělit .
Možná jen sním ,možná jsou to jen mé představy ,přeludy .. a pokud ano ..jsem za ně tedy vděčný ..
je to skutečné .. on mi přijde skutečný ...bez něj bych nikdy nedokázal jit dál .
A proto ..když se mě někdo optá ...zda miluji ...odpovím ..."vždycky " jej budu milovat .

2 komentáře:

  1. Máš to krásné :) Moc milé a dojemné. Píšeš o tátovi, nebo o někom jiném že ho miluješ? :) Když píšeš takovéhle dojemné věty, vždy se mi zamlží slzami oči. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti , to mi lichotí , jsem moc rád , že ti to příjde dojemné .
      Abych byl upřímný , svého otce nenávidím , o něm to není , to rozhodně ne.

      Vymazat