úterý 9. dubna 2013

Dostal jsem tvou zprávu v kotletě ....

Jsem beznadělný snílek , romantik a bohužel i cynik - zdá se vám to neslučitelné ?
Není jak vidno.Dnes jsem se přistihl , že upadám do sentimentálních vzpomínek ,
ale snažil jsem se je zapudit.
Sním , sním ... stále ...nezvdávám se svých představ a fantazie a někdy mám
pocit, že je to přítel co mě nikdy nezradí.
Dnes jsem urtžil jednotku z ustního zkoušení z německého jazyka - uspěch -že bych tu maturitu nakonec přecijen udělal ?


Měl jsem z ní radost , která mě však ve večerních hodinách opustila a popadla mě těžkopádná trudnomyslnost .
Nálady se střídají jako horské dráze , jsem štastný a vzápětí sedím u stolu a mám chuť si ublížit , jen abych se zbavil toho napětí ze zkoušek . Ale ne , to již nedopustím , ale jsem si jist , že znáte ten pocit , kdy je vše krásné a jste štastní , jenže se toho na vás navalí hodně a vy nevíte co dříve a jak z toho ven a najednou propadáte panice a zoufalství.
Již aby to bylo za mnou ..... Přišly mi již pozvánky ke zkouškám na vysokou školu , k jedné se mám dostavit na konci května a ke druhé v polovině června . Raději bych byl však přijat právě na filozofickou fakultu , tudíž když udělám tu první zkoušku a budu přijat , tak ke zkouškám na tu druhou školu nepůjdu .Přesto ... svým způsobem mi bude chybět i střední škola, až na některé lidi a kantory ... budou mi chybět dějiny umění , vím na vysoké si jich užiji až dosti , když jsem si vybral tento obor , ale myslím , že ve mě již žádný profesor nevzbudí právě takový zájem , jako ten , kterého mám teraz , Dokáže zaujmout a jde vidět , že jej to baví , že tím žije a ví o čem mluví , což mi příjde , že většina vyučujícíh jen zdánlivě tuší .
Musím studovati .... již jen tři týdny a dostanu vysvědčení ... kupodivu s nejlepšími výsledky za celé čtyři roky.
Potřebuji tě , potřebuješ i ty mě ?

Zítřejšího dne vyrazím ven se Sushi , to bude skvělé .... ostatně jako vždy , konečně si popovídáme a užijeme si snad i trochu té legrace , i když mi chybí ty naše "výlety" na dětská hřiště , kdy jsem se smál a působil spíše jako pubertální tele a ne jako dospělý ....
Před spaním si přečtu pár slashových povídek , budu studovati . Mějte se krásně a skládejte básně .
VÁŠ H.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat