neděle 30. června 2013

Jsem bez něj tři dny a příjde mi to jako věčnost....


Nemohu se dočkat až se mi vrátí , jsem bez něj již tři dny a příjde mi to jako věčnost ,sním jsem tak štasten a nedovedu si již představit svůj život bez něj . Když sním nejsem je to jiné , najednou je vše všední a obyčejné ...
Zítra se však uvidime , i když na chvíle ... a poté si užijeme společné chvíle ...jen spolu, sami ... moc se těšm .
Celé tři dny jsem strávil doma , poslouchal jsem hudbu , četl a sledoval televizi a seriály , byl jsem doma převážně sám , tak to nebylo tak strašné .
Nicméně musím začít chodit do práce , netěším se ... naštestí si vždy vezmu přehrávač a budu poslouchat hudbu ,abych to přežil .I přesto , že je vše báječné. takové jaké to nikdy nebylo ... mám problém .. jeden malý ...problém ...
A tím je můj úbytek na váze , dnes jsem se zvážil ... a zklamal ...
dostal jsem nedávno od přítele ultimátum , že má váha nesmí klesnout pod 50 kg , dnes jsem to porušil a vážím méně .
Unavuje mě , jak se všichni ptají co jsem jedl a zda vůbec a poslouchat poznámky "ztrácíš se mi před očima" ne , tak to není,nevážím přeci tak málo ...až budu , začnu to pořádně řěšit ... nejen tím , že se budu nutit jíst ... i když nechci a je pravda , že pokud nemusím, nikdo mě nevidí a nesleduje celý den .. jídla se ani nedotknu ...kdy se to stalo ?
Vím , je to nezvyklé , jelikož jsem během relativně krátké doby zhubl o 13 kilo , ale ...zatím to zvládnu .
Zítřejší den bude již lepší , musím jej vidět , být sním ...potřebuji ho , chci ho u sebe ...moc se mi stýská .
Užívejte prázdniny a snad i nějaké to slunečné počasí , pokud se dostaví ...
Váš Henry
 

Žádné komentáře:

Okomentovat