úterý 11. června 2013

Neuvěřitelné - mám druhou šanci.



Báječná novina , dnes jsem otevřel emailovou schránku a nestačil se divit.... Příjímací řízení , které proběhlo na filozofické fakultě, ve kterém jsem nebyl přijat do druhého kola , bylo prohlášeno za neplatné z důvodu znevýhodnění jedné ze skupin.
Tudíž se bude konat znovu a tak mám novou šanci , což je báječné ...alespon na jednu z fakult bych se rád dostal , a na filozofickou více jak jsem již psal .. je to neuvěřitelné , vše se daří ...
Jsem nemocný , ale .... neléčím se ... poslední dny jsem trávil bruslením a randěním ... jsem opravdu štastný !
Jak je to jen možné ...? začal jsem milovat život .... vše je rozmanité a já se vždy těším ...
Těším se vždy na odpoledne až budeme spolu , na večer až půjdu sportovat , jelikož je to to jediné co alespon trošku zažene mou nespavost , na každou novou chvíli ...


2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda že si tak šťastný. A s tou vysokou ti držím hrozně moc palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Nespavost? Já bych spala jak nemluvně.

    OdpovědětVymazat