středa 19. června 2013

Kam se poděla ta želva ? O klid je támhle...

Vysokoškolák ze mě letos nebude , bohužel ...poslední tři dny jsem strávil v Praze u strýce , cestoval metrem z jedné fakulty na druhou a pokoušel štestí u příjímacích zkoušek , bohužel neuspěl jsem ...Je to o štestí .. a já ho již zřejmě vyčerpal .. zdálo se divné , že mi vše tak vychází ...
Zkusím tedy v listopadu Talentové zkoušky na ustav umění a designu-knižní vazba a uvidím zda budu uspěšný ,
do té doby mě čeká jen práce a práce , kterou jsem již přijal , jen na poloviční uvazek , tudíž budu pracovat pouze 4 hodiny denně ... což je pro mě ideální a budu mít čas na svého miláčka . Začal jsem čísti knihu Ztracený Přístav , kterou jsem si nedívno pořídil a jsem nadšený a napjatý ...doporučuji .


I přesto , že to nevyšlo tak jak bych si přál , jsem štastný .... zklamaný jsem byl když jsem odcházel , ale již je to pryč... jsem štastný , tak jak nidky ve svém životě a tento malý neuspěch mi to nemůže pokazit .

1 komentář: