úterý 4. června 2013

METALFEST 2013


 
Pink Cream 69

Vrátil jsem se z metalfestu, ano jsem nadšen , ani déšt a bláto mi nemohli zkazit ty uchvatné zážitky . Těšil jsem se jako dítě na vánoce a vše splnilo má očekávání , spíše vše bylo nad očekávání .

Pink cream 69(moji oblíbenci , dokonce jsem zakoupil jejich nové CD)









 BLOODBOUND-byli užasní , ochotní se fotografovat s fanoušky a hovořil ... jednoznačně mě okouzlili . Bylo užasné stát uplně vpředu , skákat , křičet a zpívat s nimi.



























































MERCENARY


































































3 komentáře:

  1. Koukám že sis to pořádně užil, je mi fakt líto že si měl tak mizerné počasý. A trochu ti začínám závidět.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, to jsou ale parádní fotky. MOOOc ti to slušíí.

    OdpovědětVymazat