středa 27. února 2013

Dnešní (ne)vydařený den



Dnešní (ne)vydařený den , Jak jinak než strávený ve školní instituci ,hned zprvu jsem zaspal , ano budík opět vyhlásil stávku a rozhodl se , že mě budit nebude a tak jsem vstal poměrně pozdě. Nicméně sedět v osm hodin v lavici jsem stihl.První hodina-ekonomika , kterou nesnáším , ale četl jsem slash tudíž jsem si tu hodinu velice zpříjemnil . Následná hodina dějin umění však byla přínosná a velmi zábavná . Díla jako "umělcovo hovno"  vám v paměti utkví a myslím , že již nezapomenete.
Dalších pět hodin jsem strávil malbou  a odpoledne jsem konečně vyrazil ven s mojí rybičkou , Sushi, obrazili jsme pár obchodů a vzhledem k tomu , že nakupy nejsou sálek kávy ani jednoho z nás , tedy vyjímnkou je nakupování knih , jsme to v brzké době vzdali.
Odcestoval jsem domů a zde mě čekalo jen další studium a domácí práce ...
Ale má zamilovanost vše činí snesitelnějším , cítím se štastně ... 


Žádné komentáře:

Okomentovat