neděle 21. července 2013

Trvalo dlouho než jsem si vůbec uvědomil , že mám problém


 Já před dvěmi lety - hruba 60 kg ....


Firemní večeři jsem ve zdraví přežil , ano neobešlo se to bez potíží zcela , ale nebylo to tak zlé jak jsem předpokládal , Objednal jsem si ryži a nějaké krutí maso se zeleninou , nesnědl jsem sni polovinu a cítil jsem se naprosto plný ... přecpaný ... již takto jsem se dosti přemáhal . Vedle mě seděla máma a pozorovala mě , jako by zkoumala kolik toho vlastně sním . Ostatní se podivovali a ptali se zda mi to vůbec chutná , řekl jsem , že již nemohu a nechal si jídlo zabalit sebou domů .
Když mi jej slečna přinesla , a optala se zda mi chutnalo, má máma pronesla poznámku " ano , tuhle porci jídla má on ještě na týden " usmála se však a objala mě , což mě dosti překvapilo .. brala to jako vtip ... ostatní si objednali ještě dezert a krokety a spoustu dalšího jídla a já jen zdvořile odmítal a nakonec jsem si objednal kávu , kterou mám opravdu rád ..
Moji kolegové popíjeli , což já již nedělám a alkoholu se vyhýbám jako čert kříže , a tak jsme byli s mámou jedinní zcela střízlivý  .. jsem na ni pyšný .. ano řekl jsem jí to ... chci , aby věděla , že
to tak cítím , že to ocenuji a že si ji vážím .
Dorazil jsem domů , četl ... a nakonec ulehl ke spánku .
Dnes ráno jsem , ale neodolal a zvážil jsem se ...a nestačil jsem se divil ..
čekal jsem , že trochu přiberu , ale já zhubl ... mám 48 kg přesně ...co se to děje ?
Byl jsem včera celý den se svým drahouškem , opravdu jej miluji celým srdcem a jsem si jistý , že on je ten pravý ! A řekl mi , že si mě v pondělí zváží ... vyděsilo mě to ...jelikož jsem ještě včera vážil skoro 49 a doufal jsem , že naberu a v pondělí mu udělám radost ...
Ale dnes jsem zjistil , že jej zklamu ...že budu mít méně než jsem mu řekl ... ještě nedávno
řekl " že by má váha , alespon něměla ukázat pod 50" a já mám pod 50 a když včera řekl , že jsem pohubl i v obličeji a já mu tvrdil , že ne ... ukázal mi mé staré fotografie , fotografie kde jsem před rokem ....a já jsem na ně hleděl a v hlavě mi běžělo " to jsem já ? takto jsem vypadal " ty kalhoty z té fotky mi jsou dnes obrovské " Pak se mě optal přímo " přišel jsi si tehdy tlustý ?" a já odvětil " že ani ne " poté nsáledovala otázka " přijdeš si  tlustý dnes ?" a já jsem jen sklonil hlavu ..
a musel přiznat , že ano .... jakto , že mě ostatní vnímají jako hubeného , ale já sám to nevidím ... vidím jen ....Nevím zda jsem schopen to překonat takto rychle ...
Dnes jsem vyrazil na nákup a koupil všem z rodiny zmzlinu až na sebe , když se poté ptali řekl jsem" snědl jsem ji po cestě " I tak jsem šel do obchodu s cílem zakoupit lupínky , měl jsem na ně chut , jsou dobré , ale nekoupil jsem je ... stál jsem tam a zkoumal jednotlivá balení a nerozhodl se ani pro jedno ....nejsem schopný ani nakoupit ...
Musím jet nakoupit oblečení , mám již jen jedny kalhoty , které mi padnou a jedny šortky , oboje jsem zakoupil nedávno v dětském oddělení , mají štítek pro 13 let  , měl jsem 53 kg když jsem je kupoval...musím zakoupit něco co mi nebude velké ... když si na sebe vezmu něco co je mi velké vypadá to směšně a každému dojde , že jsem zhubnul ..
musím bojovat .... dnes jsem snědl trochu rýže, rybíz a nízkotučný cottage ..ale hodinu cvičení mám již za sebou ...možná si dám ještě jednu ... uvidím ...
Chtěl bych být normální .. chtěl bych normálně jist , ale bojím se toho ... kdybych jedl a nepřibíral .. což není možné .... bylo by to dobré ...

63 kg

 Toto je fotografie na , které jsem více jak před rokem , změnilo se toho spoustu , mám o 15 kg méně ,a o něco delší vlasy ...na fotografie se usmívám , a dnes jsem štastnější v osobním životě , to ano , jsem zamilovaný ! jen mám problém s fyzickou stránkou své osoby ...
Sako , které mám na sobě na té fotce, je mi dnes hodně velké

Ale , chtěl jsem tímto článkem vzdělit i něco více ... nedovolte to , všem , kteří se snaží zhubnout a nemají nadváhu bych chtěl řici jen jediné , nedělejte to ... neměnte to , neměnte své stravovací návyky a budte se sebou spokojení ... jelikož by se vám to mohlo velice lehce vymknout z ruky ... a když by jsme měli prvotní cíl třeba zhubnu 5 kg , když by jste ho dosáhli , nemuselo by vám to stačit ... a poté by jste zhubli více a více ... ne ... NE ! pokud se rozhodnete hubnout tak zdravě a ne hladověním .. mě se to zřejmě vymklo a trvalo mi dlouho než jsem si vůbec uvědomil , že mám problém .


Žádné komentáře:

Okomentovat